Mascot "Kumi" © 2005 Chastain & Fan Works Inc. All Rights Reserved. Mascot "Kumi" © 2005 Chastain & Fan Works Inc. All Rights Reserved.
 
Memorial - In Loving Memory of Chester Gregorich, 1981-2005
Home | Directory | Help & Tools | Just In! | [Search]
[Log In | Join]

Musicians/Music Groups Fan Fiction >> Avenged Sevenfold >> Face Down >> Reviews


Reviews Per Page

Page: 1 2 3 4 5 6
Reviewer E-Mail Date
Part #14 - Chapter 13
143shadowluv                   (User #6617) N/A 07/11/2012 12:17:41am

Awww how could you not for someone that takes care of u like
matt does? I would:) so cute!!

resyn                   (User #10795) N/A 07/10/2012 09:53:41pm

What was that?? I don't speak pillow... Love it. Can't wait for what is next.

Part #13 - Chapter 12
resyn                   (User #10795) N/A 07/10/2012 09:52:08pm

Everyone agrees he's a bloody wanker and a divvy...I love it. *snorts and giggles all at once*

Part #14 - Chapter 13
Fearing Syn                   (User #10458) N/A 07/10/2012 06:46:09pm

Awe! Go Resy! Poor Claire and Matt. I hope they end up together! They'd make such a cute couple! When they get together.

Part #13 - Chapter 12
143shadowluv                   (User #6617) N/A 07/10/2012 12:04:08am

Yay!! They dressed up for the mall thats awesome!! Loved thay she
saw joe and didnt shut down. Loved this chapter cant wait for
more!!

Fearing Syn                   (User #10458) N/A 07/08/2012 08:10:18pm

Awe! She finally saw the light! Wonker, divvy, hilarious! Keep it up! It seemed like they had a lot of fun. Surprised the papparazzi didn't show up.

gowiththeflow                   (User #9871) N/A 07/08/2012 06:11:44pm

I absolutely LOVED the fact that they dressed up as
'celebrities' to go shopping XD that was awesome. And LOL at
Joe claiming he got jumped by a bunch of guys. What a
wanker. I mean divvy. Or both. Yeah, both.

Part #12 - Chapter 11
AngelStarr                   (User #11049) N/A 07/06/2012 09:04:19pm

i love this story, i just hate Claire's abusment.. i'm reaaally glad she got rid of Joe!! thanks for updating :)

resyn                   (User #10795) N/A 07/06/2012 03:47:14am

OK this by far was the chapter I hate the most, but it was necessary. Not that I hate what you wrote but, this whole mechanical response to return has always bothered me. Even though I know it would happen you hate to see it. Yay to Matt for the tough love. He really is perfect :) Haha. Love your stuff, love the sneak peaks, enjoying the creative process I get to witness. ILY but you know that.

143shadowluv                   (User #6617) N/A 07/05/2012 10:46:08pm

Omg she wants to go back to joe cuz he has messed her head up! It
took me a few years to get my head back. I was the same way as
she was. I woke up in the ICU and miscarried our baby. I hope
matt got threw to her!

Submit A Review
Annonymous Reviews require a VALID e-mail address, or the review will not show up.
Name: E-Mail:


[Return to Top]
TOS  |  Privacy Policy  |  Questions/Comments?  |  Found a bug?  |  Report violations of the TOS
Powered by E-FanWorks v3.9.9b © Null Referrence Software 2003-2006