Mascot "Kumi" © 2005 Chastain & Fan Works Inc. All Rights Reserved. Mascot "Kumi" © 2005 Chastain & Fan Works Inc. All Rights Reserved.
 
Memorial - In Loving Memory of Chester Gregorich, 1981-2005
Home | Directory | Help & Tools | Just In! | [Search]
[Log In | Join]

Musicians/Music Groups Fan Fiction >> Panic! At The Disco >> You’re a Sad Cartoon of a Broken Heart, Bleeding All Over the Place. >> Reviews


Reviews Per Page

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Reviewer E-Mail Date
Part #13 - I Just Died In Your Arms Tonight.
kaitee                   (User #6105) N/A 08/31/2008 08:24:11pm

Dude, seriously crying right now.
Not cool man.
Update.
I know, I just clicked on a random page.
Update. Update. Update.

ThatAlexChick                   (User #5778) N/A 05/06/2008 04:53:52pm

Aww, it's on hiatus. That makes me sad :(

Anyway, I really love your writing style, but I haven't been able to review until now because I just got an account. I hope you continue this story. Please don't have him still be dead!

~ThatAlexChick

kristin                    (ANONYMOUS) N/A 03/22/2008 03:47:57am

Wow, that was really uncalled for, but very well written.

The previous chapter isn't up- is there any way/place where I can read it? Because I'd really like to.

Great chapter! Keep up the good work!

xxthatxxgirlxx                   (User #5183) N/A 02/12/2008 06:18:06pm

omg you can not kill him off
you just cant
i wanna know wat happenes next

please update soon

Saphy K                    (ANONYMOUS) N/A 02/08/2008 12:41:27pm

Hi! Yeh so i havn't reviwed b4 :P but HOLY!!!!!!!!
why ryan???
*she cries*
btw i'm luvvin this story from England
yay!!!!!!!!!!
i mean waaaahhh!!!
update.update.update
thankies =]

Alysha16                   (User #3582) N/A 02/05/2008 04:12:30pm

oh shit!
omg r u serious!!!!ur not serious right?that is gonna be like this really long dream that ry had right!
please say yes!please say he is gonna be ok!!!!PLEASE!
i luv this chapter!!
im glad he isnt the father but i totally wanna beat the crap out of her for putting hin through that...BIOTCH!!
I CANT BELIEVE SHE WAS CHEATING ON HIM!!!SUM1 PLEASE SLAP HER B4 I DO!!
PLEASE UPDATE ASAP!!!i need an update like i need air!
i think i figuerd out how to get updates faster...
I WONT BREATH UNTILL U UPDATE!!!!SO IF U DONT WANT ME TO DIE(LIKE GOSSIP GIRL SAID)U WILL UPDATE ASAP...LOL
~Allie~
P.S. oh about the tickets,the concert is in ny so just be here and its all urs.i have two extra.lol,y not give it to a fellow fan who is an awesome writer/luv it to death!

ForgetYesterdayX                   (User #4620) N/A 02/05/2008 01:29:47pm

awesome

glad that baby wasnt ry's

Jadey                   (User #4359) N/A 02/05/2008 12:28:50pm

Are you crazy? You're not really going to kill him off, are you?

Updates.

xx

Annonymous                    (ANONYMOUS) N/A 02/05/2008 11:31:43am

That was awesome! I'm really glad that the baby wasn't Ryan's, but cliffhanger! I need more!:)

Part #12 - Hell Hath No Fury Like A Woman Scorned.
Alysha16                   (User #3582) N/A 02/01/2008 07:16:58pm

~sits in corner crying~
where have u gone?im in desperate need of an update!
my addiction is so strong that it hurts!!!!
PLEASE UPDATE SOON!!
IF U DO I WILL GIVE U ONE OF THE TICKETS THAT I PREORDERED FOR THE HONDA CIVIC TOUR!ITS GONNA BE AN AWESOME SHOW AND U GET EARLY ENTRANCE!!!!
PLEASE UPDATE!!!!!!!!
~Allie~

Submit A Review
Annonymous Reviews require a VALID e-mail address, or the review will not show up.
Name: E-Mail:


[Return to Top]
TOS  |  Privacy Policy  |  Questions/Comments?  |  Found a bug?  |  Report violations of the TOS
Powered by E-FanWorks v3.9.9b © Null Referrence Software 2003-2006